Garantie En Klachten

Garantie en klachten

Du Nord Interiors biedt de wettelijke garantie op alle artikelen die worden gekocht in hun webshop. Dit betekent dat producten in goede staat moeten verkeren, aan de overeenkomst moeten beantwoorden en bij normaal gebruik naar behoren moeten functioneren. Voor een optimale levensduur is het belangrijk dat onderdelen op de juiste manier gemonteerd worden. Er kunnen kleine kleurverschillen zijn tussen stalen en geleverde producten. Bestellingen worden zorgvuldig verpakt maar er kunnen vouwen ontstaan tijdens transport. Deze trekken vanzelf weg of kunnen worden gestreken.

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product aan de overeenkomst moet beantwoorden en dus in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Voor het goed functioneren en de optimale levensduur van onze artikelen is het van belang om de onderdelen met kennis van zaken op de juiste manier te monteren, of te laten monteren.

Het is mogelijk dat er kleine kleurverschillen zijn tussen de gestuurde staal en het geleverde gordijn, omdat gordijnstoffen van een verschillend verfbad soms van tint verschillen.

Uw bestelling wordt met zorg verpakt. Toch kan het met het vervoeren gebeuren dat er vouwen in de stof ontstaan. Deze trekken na verloop van tijd vanzelf weg. Eventueel kan de stof licht gestreken worden, zie hiervoor de specifieke voorschriften die bij uw bestelling zijn meegeleverd.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. Indien dit het geval is, vindt u dit terug in de documentatie bij het product.

Beantwoordt het product niet aan de overeenkomst (heeft het een gebrek)? Dan heeft u in principe recht op kosteloos herstel of vervanging. Mocht dit gebeuren dan stellen wij het op prijs dat u zo spoedig mogelijk contact met ons opneemt via info@dunordinteriors.nl, met daarbij foto’s van het product en het gebrek.

Heeft u een klacht?

Wij doen ons uiterste best onze producten en diensten goed af te leveren. Mocht u toch een klacht hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

Wij verzoeken u de klachten binnen bekwame tijd – nadat u op de hoogte bent geraakt van het probleem – volledig en duidelijk omschreven in te dienen bij ons. De klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.